Avui 26 de febrer els alumnes del MUIE han tingut l’ocasió de poder reflexionar amb la Sr. Laura Rahola (Cap de premsa de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona) sobre els reptes que ha hagut d’afrontar la UE degut a la COVID-19, des de la perspectiva més institucional fins a la pròpia visió de la ciutadania europea. En aquest sentit, el seminari ha tractat i aprofundit sobre les perspectives de recuperació de la UE amb una gran consciència social i també s’ha abordat el debat sobre la transformació verda de la industria europea com a motor per sortir d’aquesta crisi sanitària i econòmica.

Amb tot, els alumnes han pogut observar com serà projecte la UE en els pròxims anys i quines poden ser les noves perspectives de futur.

Diapositiva de la conferència