El Màster Universitari d’Integració Europea ha substituit aquest curs el tradicional viatge a Brussel·les per una visita virtual a les institucions i organismes de la UE que ha tingut lloc del 2 al 4 de febrer.

Sessió al Consell de la UE

Més de 20 estudiants del Màster Universitari d’Integració Europea ha assistit a 3 dies de conferències amb experts de la Comissió Europea (2 de febrer), del Consell de la UE (3 de febrer), del Comitè Econòmic i Social Europeu i del Comitè Europeu de les Regions (4 de febrer. Els temes previstos per a les conferències han estat molt interessants i de gran actualitat, com ara la transformació digital de la UE, les relacions del Consell amb Xina, o la reforma de la política migratòria de la UE.

Sessió a la Comissió Europea

Aquesta activitat ha estat coordinada per la Dra. Cristina Blasi Casagran, membre del Institut d’Estudis Europeus.

Més detalls del programa de la visita aquí.