El passat divendres 12 de març la Sra. Marta Piazza, responsable de drets humans a Deloitte va donar una conferència als estudiantes del Màster Universitari d’Integració Europea sobre “International trade and human rights”. Amb la Sra. Piazza els estudiants van poder endinsar-se al món del comerç internacional i els drets humans. Si bé són qüestions que solen anar poc relacionades i s’acostumen a contraposar, la Sra. Piazza va aportar una visió molt més propera a la realitat i va fer reflexionar als estudiants sobre la importància d’aquests drets en les negociacions d’instruments internacionals, així com en la seva influència al comerç mundial. Amb tot, els estudiants també van tenir ocasió de discutir el paper de la UE i els nous mecanismes que aquesta ha anat implantant en els últims anys.

Josep Maria de Dios (Director IEE) i Marta Piazza durant la conferència