El passat divendres 16 d’abril, el Dr. Josep Cañabate, professor lector SH de la UAB i expert en protecció de dades, va impartir un seminari sobre “Reglament General de Protecció de Dades i “efecte Brussel·les”: l’impacte als Estats Units i Àsia Oriental de la normativa de la UE sobre privadesa.

La sessió va abordar temes importants com l’influències del Reglament Europeu a tercers estats, les reformes en legislacions d’EEUU i Àsia per tal d’equiparar els estàndars de protecció de dades a les lleis de la UE, i l’evolució d’aquest dret fonamental en general.

La sessió es va dur a terme en format mixte (presencial i virtual) i va anar dirigida als estudiants del Màster Universitari en Integració Europea.

Dr Josep Cañabate amb el director de l’Institut, Dr. Josep Maria de Dios