Dintre de les activitats de l’Institut Europeu de Dret, els pròxims dijous 28 i divendres 29 la Facultat de Dret rebrà al doctor de la Universitat de Sydney Ed Couzens. El professor associat d’aquesta institució oferirà dues xerrades: la primera, un acte sobre El colonialisme econòmic xinès a Àfrica; i la segona, un Seminari sobre el canvi climàtic.

El Prof. Ed Couzens es va incorporar a la Law School de la Universitat de Sydney a principis del 2015 des de l’Escola de Dret de la Universitat de KwaZulu-Natal, Durban, Sud-àfrica, on feu conferències durant 14 anys i va ocupar el càrrec de professor associat des del 2009. És advocat del Tribunal Superior de Sud-àfrica, i té els títols de llicenciatura BA Hons LLB (de la Universitat de Witwatersrand), LLM Environmental Law (atorgada conjuntament per les universitats de Natal i Nottingham) i el doctorat (a la Universitat de KwaZulu-Natal).

La xerrada de dia 28 sobre El colonialisme econòmic xinès a Àfrica serà a les 16:00 a la Sala 0 de la facultat. D’altra banda, el Seminari sobre el canvi climàtic dia 29 serà a les 16:00 i a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret.

Recalquem que l’idioma amb el qual s’impartiran les dues xerrades serà l’anglès. Tothom que llegeixi aquesta convocatòria està convidat a assistir a ambdós actes que es faran a la facultat.