El 5 de febrer de 2021, el Sr. Robert Riley – Cònsol dels Estats Units a Barcelona – va impartir un seminari virtual a estudiants de postgrau de la UAB. Les sessions van tenir per títol “Les relacions internacionals de la nova administració nord-americana, i especialment amb la UE”.

La sessió va reunir estudiants del Màster d’Integració Europea, estudiants de doctorat en dret i investigadors de la UAB de diverses facultats i va estar moderada pel Dr. Josep Maria de Déu, director de l’Institut d’Estudis Europeus de la UAB.

Seminari virtual amb el Sr. Rober Riley

El Sr. Riley va abordar temes rellevants com la nova política COVID19 en EE. UU., les relacions externes d’EE. UU. i la nova cooperació amb els països de la UE. Els participants van ser interactius i van conduir a una sessió de preguntes i respostes molt fructífera a la fi del discurs del Sr. Riley.