Els propers dies 27, 28 i 29 de gener un grup d’alumnat del Màster d’Integració europea participarà en un projecte que es porta a terme entre universitats de diferents països i que té per objecte treballar, des de diferents perspectives, un tema comú i fer-ne debats. El tema d’enguany és la cooperació interterritorial en temps d’incertesa, i tot i que havia de fer-se a Siena al final es farà online.

El treball de la UAB
Les sessions son en francès i anglès, i els debats també es fan en aquestes llengües. Amb aquesta activitat es fa possible que alumnat de màsters de diferents disciplines (ciència política lingüística, economia, dret, …) i de diferents països puguin intercanviar coneixements i punts de vista sobre un mateix tema, el que resulta sens dubte molt enriquidor.

La UAB es el segon any que hi participa, i enguany hi ha treballat un grup de set persones, que ha estat assessorat per una alumna del curs passat.

La contribució dels alumnes del a UAB serà sobre el tema “CROSS-BORDER COOPERATION AND PUBLIC HEALTH IN TIME OF SANITARYEMERGENCY”. Per més informació, clica aquí.