El 20 de novembre de 2020 a les 16:00 CET, la Sra. Gracia Vara, consultora sènior en Dret de la UE, impartirà un seminari sobre “UN NOU PLA D’ACCIÓ DE L’ECONOMIA CIRCULAR. L’ESTRATÈGIA DE LA COMISSIÓ EUROPEA”.

La Comissió Europea ha emprès el camí cap a la consecució d’una economia neutral per al clima el 2050. L’anomenada “Green Deal” conté molts blocs per assolir l’objectiu, sent un d’ells l’economia circular.

Presentarem exemples de què és l’economia circular (enfront de l’economia lineal), fins a quin punt estem assolint les seves ambicions i què fa la Comissió Europea per garantir que promovem processos d’economia circular en tots els sectors econòmics i amb el implicació dels diferents grups d’interès.

Aquest seminari es realitzarà en línia a través de la plataforma Microsoft Teams i està obert a estudiants de mestratge / doctorat, acadèmics i altres persones interessades en el tema.

Si està interessat en assistir a aquesta conferència, poseu-vos en contacte amb Cristina Blasi (cristina.blasi@uab.es) per rebre més detalls d’accés.

Aquesta conferència està organitzada per l’Institut d’Estudis Europeus de la UAB juntament amb la Càtedra Jean Monnet EUPOL.