El IES organizarà un webinar per celebrar el Dia d’Europa. El seminari en línia, organitzat per dia 14 de maig a les 11:00, es titula Europa ante el espejo: ¿qué respuesta ante la crisis sistémica que estamos? i l’impartirà el Dr. Francisco Fonseca, director de la Representació de la Comissió Europea a Espanya. Presentarà l’acte el degà de la Facultat de Dret i doctor Enric Fossas Espadaler.

El Dr. Francisco Fonseca té a les seves espatlles una experiència professional de més de 30 anys a les institucions europees. Doctor en Dret per la Universitat de Valladolid, Fonseca és també director adjunt de la Direcció General de Justícia i Consumidors de la Unió Europea.

El webinar organitzat en celebració de la diada europea serà el pròxim dijous 14 a les 11:00 i es farà a través de l’aplicació Microsoft Teams. Per motius tècnics i aliens a l’organització l’aforament és limitat. De totes maneres, les persones interessades es poden dirigir a web.dret@uab.cat per formalitzar la seva inscripció.