Celebració del seminari “A challenge for the new jurists: to be trained for a global society”.
Dilluns 7 d’octubre, a la Sala de Juntes de la Facultat.

Des de fa uns anys, un grup de professors de diferents universitats d’arreu del mon treballem sobre la possibilitat de fer una formació jurídica que habiliti als futurs professionals per a treballar en un context més global i entendre millor les institucions jurídiques bàsiques des de diferents famílies i sistemes jurídiques. En aquest sentit, a nivell europeu estem treballant sobre la idea de un futur jurista europeu, i a nivell més global hem impulsat el Global Legal Education Associations Consrtium (GLEAC) per a estudiar aquesta formació més en un àmbit global. Evidentment son converses, postes en comú, aportació de idees però no hi ha res de ferm. Sols inquietuds, dubtes i possibles accions a dur a terme.

És en aquest context que el proper dilluns 7 d’octubre, a la Sala de Juntes de la Facultat, està prevista la celebració de un seminari que porta per títol A challenge for the new jurists: to be trained for a global society.

L’objectiu del seminari és debatre, des de diferents sistemes jurídics i perspectives, si les Facultats de dret hem de tenir eines per a preparar els juristes per les relacions que es deriven de una societat més global i com es podria dur a terme aquesta formació.

En aquest seminari hi participaran els següents ponents

• Thomas Wilson, Robert H. McKinney School of Law, Indiana, USA
  • Ramon Santacana, Providence University, Taiwan
  • Liu Yi-Sheng, Providence University, Taiwan